Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” sp. z.o.o
Siedziba: ul. Wolności 27A, 58-350 Mieroszów ogłasza:
Konkurs ofert na:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wymianę instalacji elektrycznej w budynku siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” sp. z.o.o wraz z dostosowaniem instalacji pod wymogi przepisów PPOŻ.
Dokładny opis przedmiotu zapytania ofertowego:
Wykonanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wymianę instalacji elektrycznej w budynku administracyjno-magazynowym Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” sp. z. o. o
Miejsce realizacji zamówienia:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” sp. z.o.o Siedziba: ul. Wolności 27A, 58-350 Mieroszów
Kryteria wyboru oferty – cena oraz doświadczenie w realizacji podobnych zamówień
Ofertę należy złożyć do dnia:
20.12. 2024r. do godziny 12.00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” Sp. z o.o.
ul. Wolności 27a, 58-350 Mieroszów pok. Nr 1 ( sekretariat ) lub w formie elektronicznej na adres
e-mail: sekretariat@zgkimmieroszow.pl
Osoba wyznaczona do kontaktów z Wykonawcami:
Magdalena Ścisłowska
nr tel.: 519 666 816,
adres e-mail: m.scislowska@zgkimmieroszow.pl
Postępowanie z zakresu wyboru wykonawcy zwolnione jest z reżimu stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.