Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” sp. z.o.o

Siedziba: ul. Wolności 27A, 58-350 Mieroszów ogłasza:

Konkurs ofert na:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wymianę instalacji elektrycznej w budynku siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” sp. z.o.o wraz z dostosowaniem instalacji pod wymogi przepisów PPOŻ.


Dokładny opis przedmiotu zapytania ofertowego:

Wykonanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wymianę instalacji elektrycznej w budynku administracyjno-magazynowym Zakładu Gospodarki Komunalnej  i Mieszkaniowej „Mieroszów” sp. z. o. o

Miejsce realizacji zamówienia: 

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” sp. z.o.o Siedziba: ul. Wolności 27A, 58-350 Mieroszów

Kryteria wyboru oferty – cena oraz doświadczenie w realizacji podobnych zamówień

Ofertę należy złożyć do dnia:

 20.12. 2024r. do godziny 12.00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” Sp. z o.o.

ul. Wolności 27a, 58-350 Mieroszów pok. Nr 1 ( sekretariat ) lub w formie elektronicznej na adres

e-mail: sekretariat@zgkimmieroszow.pl

Osoba wyznaczona do kontaktów z Wykonawcami:

Magdalena Ścisłowska 

nr tel.:  519 666 816,

adres e-mail: m.scislowska@zgkimmieroszow.pl

Postępowanie z zakresu wyboru wykonawcy zwolnione jest z reżimu stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.