Szanowni Państwo!
Zgodnie z pismem Wojewody Dolnośląskiego z dn. 20.10.2022 r. prosimy o złożenie:
INFORMACJI DOTYCZĄCEJ ZAPOTRZEBOWANIA NA OPAŁ: GROSZEK / ORZECH / MIAŁ
do dnia 24 października br. (PONIEDZIAŁEK) do godz. 1500 w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie w Biurze Obsługi Klienta ( pokój nr 1) lub e-mailem na adres: opal@mieroszow.pl
Informacja o zapotrzebowaniu na opał musi zawierać:
- Nazwisko, imię
- Adres zamieszkania
- Nr telefonu
- Ilość i rodzaj opału: groszek/orzech/miał (max. 3 tony).
Wzór informacji o zapotrzebowaniu na opał można pobrać w formie papierowej w:
- Urzędzie Miejskim w Mieroszowie
- Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Mieroszów” sp. z o.o.
- Ośrodku Pomocy Społecznej
- Mieroszowskim Centrum Kultury
Przyjmowane będę również informacje napisane własnoręcznie zawierające w/w dane.
Wzór informacji do pobrania: